طراحی وب سایت

طراحی وب سایت، طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی، سئو سایت

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت، طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی، سئو سایت

20 درسی که من از سئو گرفته ام - بخش دوم

سئو سایت


20 درسی که من از سئو گرفته ام - بخش دوم

در بخش اول به 6 مورد از تجربه هایم اشاره کردم. در این بخش ادامه تجربه هایم را برای شما خواهم گفت.
 
7. متا تگ ها
حدود یک دهه پیش، متا تگ ها بسیار مهم تر از امروزه بود. با این حال پر کردن تگ های یک وب سایت در سئو سایت بسیار تاثیر خواهد گذاشت. به خصوص تگ که در مورد وب سایت باید بنویسید.
 
8. شناسایی و انتخاب درست کلمات کلیدی
تحقیق بر روی کلمات کلیدی و انتخاب کلمات کلیدی مناسب و پرجستجو بسیار حائز اهمیت است. اگر آن ها به درستی انتخاب شوند آن وقت باید سئو و بهینه سازی سایت را انجام داد.
 
9. تنها بر روی SEO تکیه نکنید
SEO برای رانندگی در ترافیک بسیار قدرتمند است. اما شما نمی توانید فقط بر آن تکیه کنید، شما نیاز به تبلیغات دارید، PPC،تبلیغات اجتماعی و ....
هزینه کردن برای تبلیغات برابر است با دستیابی به موفقیت واقعی و درآمد بیشتر از وب سایت خود.
 
10. همیشه نظارت داشته باشید و روزانه گزارش تهیه نمایید
هنگامی که شما بدون برنامه و  نظارت پیش بروید همانند راه رفتن در تاریکی می باشد. شما همیشه باید بر پروژه نظارت داشته باشید و روزانه از آن گزارش تهیه نمایید.
 
11. در مورد بالا رفتن Bounce Rate نگران نباشید
بالا رفتن  Bounce Rate به طور مستقیم به SEO مربوط نیست، اما شما باید دلایلی را که کاربر هنگام وارد شدن به وب سایت تان سریع آن را می بندد را بررسی نمایید و آن ها را رفع نمایید. طراحی وب سایت حرفه ای و استفاده از استراتژی های سئو برای بهبود  Bounce Rate مناسب می باشد.
 
12. دست یابی به نتیجه های خوب با کلمات کلیدی طولانی
کلمات کلیدی طولانی شیرین هستند، چون که رقابت کمتری برای آن ها وجود داردو برای رسیدن به رتبه های بالاتر، راحت تر است. شاید که ترافیک آن چنانی برای کلمات کلیدی طولانی وجود نداشته باشد، اما از نظر سرمایه بر روی کلمات کلیدی مناسب است.
 
13. از سئو کلاه سیاه باید پرهیز کرد
گوگل احمق نمی باشد. تمام ترفندهای سئو کلاه سیاه را می فهمد و شما را مجازات می کند. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو کلاه سیاه به اینجا مراجعه نمایید.
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.