طراحی وب سایت

طراحی وب سایت، طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی، سئو سایت

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت، طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی، سئو سایت

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

 

 
 
پــازن سرویسی برای طراحی آسان انواع وب سایت ها می باشد، که استفاده کنندگان از آن هیچ دغدغه فنی جهت نگهداری، توسعه، بروز رسانی و امنیت سیستم ندارند.  پازن در سه نسخه کاربری، نمایندگی و سازمانی ارائه می گردد.
 
استفاده کنندگان نسخه های کاربری صاحبین اصناف و مشاغل مختلفی هستند که تمایل دارند برای خود یک وب سایت حرفه ای، زیبا، و کارآمد داشته باشند. که به سادگی بتوانند از آن در جهت جذب مشتریان جدید و یا کاهش هزینه های تبلیغاتی و ارتباطاتی خود استفاده کنند.
 

اهمیت طراحی سایت در اصفهان:

 
ادامه مطلب ...

نخستین تصویر از گوشی اندرویدی بلک‌بری منتشر شد




 

نخستین تصویر از گوشی اندرویدی بلک‌بریمنتشر شد

 
طی چند هفته اخیر شایعات فراوان در مورد تولید گوشی هوشمند اندرویدی در شرکت بلک‌بری منتشر شد. در روزهای گذشته منابع آگاه اعلام کردند که احتمالا یک مدل ویژه از گوشی Passport بلک‌بری با سیستم‌عامل اندروید عرضه می‌شود. به صورت هم زمان گفته شد این شرکت کانادایی تولید گوشی هوشمندی با نام Venice را آغاز کرده که روی آن سیستم‌عامل اندروید نصب شده است و در پایان توسط اوپراتور مخابراتی AT&T عرضه می‌شود.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، منابع آگاه اعلام کردند که گوشی هوشمند Venice در ماه نوامبر سال جاری میلادی با سیستم‌عامل اندروید وارد بازار می‌شود. اما هم‌اکنون برای نخستین بار تصاویری از این گوشی هوشمند روی رسانه‌های آنلاین منتشر شده است.
 
منابع آگاه به مرکز @evleaks گزارش دادند که بلک‌بری مراحل پایانی طراحی و تکمیل این گوشی هوشمند را پشت‌سر می‌گذارد. این منبع آگاه معتبر چند هفته قبل برای نخستین بار تصاویر مدل اندرویدی Passport را نیز منتشر کرد.
 
مدل Venice که تصویر آن هم‌اکنون منتشر شده است بدنه کشویی دارد و همراه با صفحه‌کلید سخت‌افزاری کامل QWERTY عرضه می‌شود.
 
این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 5.4 اینچی با کیفی QHD را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی 16 مگاپیکسلی، دوربین ثانوی 5 مگاپیکسلی، رم 3 گیگابایتی، تراشه مرکزی Snapdragon 808 کوالکام و هشت هسته پردازشگر اشاره کرد.
 
 
منبع : www.ictna.ir
نویسنده : سید محمد مهدی سجادیان
 


تعداد بازدید مطلب : 14

یرچسب ها

گوشی ، اندروید ، بلک بری

قانون جدید دولت روسیه برای فیلتر کردن نتایج موتورهای جست‌وجو


موتور جست و جو گر

 

قانون جدید دولت روسیه برای فیلتر کردن نتایجموتورهای جست‌وجو

 
پارلمان روسیه قانونی را در حوزه حریم شخصی اینترنتی به تصویب رساند که به موجب آن تمامی موتورهای جست‌جوگر مجبور می‌شوند نتایج به‌خصوص که مد نظر دولت روسیه است را از لیست جست‌وجوهای انجام شده توسط کاربران این شرکت حذف کنند.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر اساس قانون جدید روسیه که به تقلید از «حق فراموش مطالب» در اروپا تصویب شده است، یک کاربر می‌تواند از جست‌وجوگرهای آنلاین مانند گوگل درخواست کند تا نتایج مورد نظر او از لیست بررسی‌های اینترنتی انجام شده حذف شود.
 
این قانون اعلام می‌کند که اگر کاربر برخی نتایج حاصل از یک جست‌وجوی اینترنتی را غلط ارزیابی کند، آن را غیرقانونی بداند، مخالف سیاست‌های دولت باشد یا .... می‌تواند قابلیت پاک کردن آن را در اختیار داشته باشد تا از این پس نتیجه مذکور نمایش داده نشود.
 
شرکت‌های ارایه دهنده خدمات جست‌وجوگر اینترنتی در مجموع 10 روز فرصت دارند تا به درخواست‌های کاربران برای حذف اطلاعات در جست‌وجوهای انجام شده پاسخ دهند.
 
بر این اساس اگر در دوره زمانی مذکور با درخواست‌های ارسال شده موافقت نشود، هر کاربر اجازه دارد این شرکت‌ها را به دادگاه بکشاند.
 
لازم به ذکر است که این قانون جست‌وجوگرهای اینترنتی را مجبور نمی‌کند تا اطلاعات مربوط به مجرمان و پرونده‌های قضایی را حذف کنند.
 
پارلمان روسیه هم‌اکنون این قانون را به تصویب رسانده است. اما برای اجرایی شدن، می‌بایست قانون مذکور به امضای «ولادیمیر پوتین»  رئیس جمهور روسیه برسد.
 
منبع : www.ictna.ir
نویسنده : سید محمد مهدی سجادیان


تعداد بازدید مطلب : 10

یرچسب ها

دولت روسیه، فیلترینگ، موتورهای جست و جو گر

کشف حفره امنیتی تلگرام توسط هکر ایرانی




کشف حفره امنیتی تلگرام توسط هکر ایرانی

 
یک هکر کلاه سفید ایرانی مدعی شده که حفره امنیتی نرم افزار پیام رسان تلگرام را کشف کرده است.
این باگ امنیتی با عنوان جعل درخواست در صفحه مدیریت تحت وب این نرم افزار شناسایی شده که به صورت کنترل از راه دور با تلفن‌های همراه ارتباط برقرار می‌کند.
پیمان دالوند – کارشناس آسیب‌پذیری تحت وب – با اعلام این مطلب گفت: تلگرام یک نرم‌افزار پیام ‌رسان است که در کنار سایر سیستم‌های ارتباطی در تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد و این سیستم پنل تحت وب را نیز داراست که در هفته گذشته از این پنل دو آسیب‌پذیری کشف شد.
وی درباره مشخصات این حفره امنیتی گفت: در تلگرام سرویسی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان حساب کاربری در تلگرام را غیرفعال کرد و این حفره می‌تواند با جعل درخواست برای کاربران از طریق لینک ارسالی تلگرام و یا سایر صفحه های وب ارسال شده که پس از استفاده از آن تمامی اطلاعات و حساب کاربری فرد در تلگرام از بین خواهد رفت.
به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا، وی همچنین گفت آسیب‌پذیری دیگری از تلگرام کشف شد که با درخواست فراموشی رمز عبور، این گزینه به صورت کد هش شده قابل مشاهده است.
دالوند با اشاره به ثبت این حفرهای امنیتی اعلام کرد که تیم آشیانه در تلاش است تا با مسوولان تلگرام ارتباط برقرار کرده تا آنها را نسبت به رفع آن آگاه سازند.
عضو تیم امنیتی آشیانه با اعلام خطرناک بودن این حفره اعلام کرد که کاربران تلگرام تا حل مشکل از سوی این سرویس دهنده از صفحه my.telegram.org استفاده نکنند و لینکهای ارسالی از سوی تلگرام را نادیده بگیرند.
وی تاکید کرد کاربران تا حصول اطمینان از امنیت نرم افزارهای گوناگون با احتیاط از آنها بهره‌مند شوند.
این هکر کلاه سفید که فعالیت شناسایی آسیب‌پذیری نرم‌افزارهای تحت وب را ۴ سال است آغاز کرده در ماه مارس ۲۰۱۵ با کشف و اعلام آسیب‌پذیری از سایت یاهو، توانمندی هکرهای کلاه سفید ایرانی را در جهان ارتقا داد.
 
منبع : فاوا نیوز
نویسنده : سید محمد مهدی سجادیان


تعداد بازدید مطلب : 12

یرچسب ها

امنیت ، تلگرام ، هکرایرانی

علی بابا دات کام، جاده ابریشم دیجیتالی کشور چین در دهکده جهانی وب


علی بابا

علی بابا دات کام alibaba.com وب سایتی که در زمان حال نوشتن این مطلب رتبه 59 و رتبه 58 را به ترتیب در کشور چین و در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها در الکسا به خود اختصاص داده است
وب سایتی که تقریبا رتبه 30 الکسا در کشور ایران را به خود اختصاص داده و تقریبا 5.3% از بازدیدکنندگان این وب سایت از کشور ایران می باشند و در ادامه آمارهایی خواندنی از این وب سایت را خواهید خواند 
ادامه مطلب ...