طراحی وب سایت

طراحی وب سایت، طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی، سئو سایت

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت، طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی، سئو سایت

4 اشتباه که سایت شما را غیر حرفه ای می سازد



4 اشتباه که سایت شما را غیر حرفه ای می سازد

می توانید وب سایت خود را همانند یک ایده خوب برای کارآفرینان بسازید. در طراحی وب سایت کوچکترین جزئیات، بیشترین تفاوت ها را به وجود می آورد. اگر شما یک طراح آماتور هستید و توانایی هایتان محدود است  و شما قادر خواهید بود که یک وب سایت طراحی نمایید باید برخی از اشتباهات رایج که ممکن است به طراحی وب خود رخنه کند  را بشناسید.
 
1. الگوی نامناسب
 
یک مشکل رایج در برخی از وب سایت های ساخته شده، وجود تناقض بین آرم از بقیه اجزای سایت است. رنگ استفاده شده در آرم که در هر نقطه از وب سایت تکرار نشود و یا فونت هایی که متناسب نیست باعث می شود که سایت از یک الگوی خاص تبعیت نکند.
این کار برای سایت های تجاری بسیار حائز اهمیت است.
 
 
2. استفاده از پس زمینه تیره
 

4 اشتباه رایج در طراحی وب سایت

4 اشتباه رایج در طراحی وب سایت

 
طراحی وب سایت هرگز آسان نبوده است. این شامل تجزیه و تحلیل عمیق از رفتار کاربر و برنامه ریزی دقیق است. کاربران بیشتر تحت تاثیر تصاویر براق، افکت های مختلف و شناور و انیمیشن های غیر منتظره قرار می گیرند. حال باید ببینیم که چگونه می توان کاربران را جذب سایت نمود.
 
در ذیل 4 مورد از رایج ترین اشتباهاتی که در طراحی وب سایت استفاده می شود، جمع آوری شده است. قابل ذکر است که ترک اشتباهات ذیل باعث جذب کاربر به سایت و پایین آمدنBounce Rate میشود  که برای بهینه سازی و سئو سایت بسیار ضروری است.
 
1. غرق در نوآوری 
 
طراحان وب سایت بسیار خلاق هستند. ما همیشه به دنبال طرح های ابتکاری و تازه می باشیم. ولی بعضی مواقع ممکن است که این طرح های ابتکاری به ضررمان تمام شود. یکی از این مواقع استفاده از طرح های ابتکاری در وب سایت می باشد. استفاده از طرح های ابتکاری، با این که جذاب می باشند ولی ممکن است به ضرر سایت تمام شود.
 
برای مثال در سایت  iotorama   از اشکال توپی در حال حرکت استفاد کرده است که سایت را بسیار زیبا و شکیل ساخته است. این طرح بسیار فوق العاده، و با خلاقیت بسیار به کار رفته است. کار کردن با این طور سایت ها خسته کننده می باشد و باعث می شود که کاربران در همان نگاه اول جذب سایت شوند ولی به مرور زمان از کار کردن با سایت خسته و در نهایت از آن دور شوند.

iotorama
 

درباره اهمیت وبلاگ ها در کسب و کار بیشتر بدانید


چرا وبلاگ ها برای کسب و کار شما مفید هستند؟

امروزه وبلاگ نویسی یک فعالیت مهم در دنیای مدرن به حساب می آید که بعضی از کاربران آن‌ را به صورت حرفه‌ای دنبال کرده و از آن کسب درآمد می‌کنند. امیدوارم که این مقاله بتواند اطلاعات مفیدی از وبلاگ ها و اهمیتشان در کسب و کار را در اختیارتان قرار دهد. 
 
وب سایت های دارای وبلاگ 97% بیشتر از لینک های اندیس شده برخوردار هستند.
وب سایت های دارای وبلاگ 434% بیشتر از صفحات اندیس شده برخوردار هستند.
بازاریاب های B2B فعال 67% بیشتر از وبلاگ ها استفاده می کنند.
تماس با شرکت های دارای وبلاگ 97% بیشتر از رقبا است.
37% از بازاریاب ها عقیده دارند که وبلاگ ها مهمترین محتوای بازاریابی و تجاری هستند.
61% از کاربران ایالات متحده، بر اساس پست های وبلاگ خرید می کنند.

چرا وبلاگ ها برای کسب و کار شما مفید هستند؟
 

درمان بیماری سرطان توسط شرکت اینتل


فعالیت شرکت اینتل در زمینه بیماری سرطان


فعالیت شرکت اینتل در زمینه بیماری سرطان

 
بیماری سرطان این روزها در ایران رشد چشم گیری داشته است و تشخیص بیماری سرطان زمان می برد و ممکن است که فرد دیر متوجه شود که سرطان گرفته است. یعنی میشود روزی که در 24 ساعت متوجه شویم که سرطان گرفته ایم یا نه؟
 
به نظر شما فناوری اطلاعات میتواند برای تشخیص و بهبود بیماری بیماری سرطان کاری را انجام دهد؟
 
شرکت اینتل  ( Intel ) در زمینه ساخت پردازنده (CPU) شهرت دارد و حالا قصد دارد از  یکی از مدیرانش در درمان سرطان استفاده کند و شبکه‌ای ویژه را برای درمان شخصی‌سازی شده این بیماری مهلک ایجاد کند.

هنگ اوتس ( Hangouts )، وب سایت جدید گوگل


هنگ اوتس ( Hangouts )، وب سایت جدید گوگل


هنگ اوتس ( Hangouts )، وب سایت جدید گوگل

 

هنگ‌ اوتس یکی از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن‌های چت است که گوگل امروز از این وب سایت رونمایی کرد. هنگ اوتس برای پلتفرم‌های اندروید و آی‌اواس در دسترس است. هنگ اوتس به شما این امکان را می دهد که به چت کردن با افراد مختلف بپردازید.
 
Hangouts یکی از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های چت برای سیستم عامل اندروید می باشد که محصولی از کماپی معروف گوگل است و این امکان را به شما می دهد که به چت کردن با افراد مختلف بپردازید. این برنامه دقیقا همانند نرم افزارهای Whats App و Facebook Massenger می باشد اما ویژگی های خاص خودش را داراست. با داشتن Hangouts بر روی دیوایس خود می توانید در کارهای شخصی یا اداری خود استفاده کنید و مطمئن باشید که اطلاعات و ارتباطات شما تا هر زمان که بخواهید محفوظ خواهند ماند ، تا در مراجعات بعدی در دسترش شما باشند.