طراحی وب سایت

طراحی وب سایت، طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی، سئو سایت

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت، طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی، سئو سایت

خدمات سئو

سئو

سئو به معنای  بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو می باشد


اگر بخواهیم همین موضوع را نیز به زبانی ساده تر بیان کنیم می توان این طور گفت که : وقتی اشخاص در اینترنت (در موتور های جستجو مانند گوگل)موضوعی را جستجو می کنند،طراحی سایت های زیادی انجام شده که مربوط به آن موضوع می باشند یا به آن اشاره کرده اند، به آنها نمایش داده می شود، حال این موتوهای جستجو بر اساس معیار های زیادی این سایت ها را دسته بندی و مرتب کرده و بر اساس اولویت به  آن اشخاص نمایش می دهند، حال یک سایت در ردیف اول قرار می گیرد ، یک سایت در ردیف دوم، و خیلی سایت ها در صفحات دوم و سوم و ... قرار می گیرند! 

ادامه مطلب ...

توجیه اقتصادی نمایندگان پازن

با ذکر یک مثال به توضیح توجیه اقتصادی استفاده از پازن می پردازیم. به عنوان نمونه، نماینده محترمی که نسخه تجاری کلاس C را خریداری می نماید، قادر خواهد بود که 100 وب سایت را به صورت کاملا مستقل و با تمامی امکانات به مشتریان خود ارائه کند.

 
ادامه مطلب ...

شرایط اعطای نمایندگی پازن

    شرایط اعطای نمایندگی فروش به اشخاص حقوقی

  • دارای مجوز فعالیت از یک از ارگان های اتحادیه صنف رایانه ، شورای عالی انفورماتیک ، سازمان نظام صنفی رایانه ای ، وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صنعت معدن و تجارت
  • مشخص بودن دفتر کار نماینده با کاربری اداری یا تجاری و بازدید کارشناس شرکت
  • دارا بودن نماد اعتماد ملی (eNamad.ir) صادره از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

      حداکثر تا 3 ماه پس از انعقاد قرارداد می توان نسبت به گرفتن نماد اعتماد ملی اقدام شود. 

ادامه مطلب ...

نمایندگی پازن

نرم افزار پازن در نسخه های نمایندگی در حقیقت یک سایت ساز پیشرفته می باشد که شما می توانید به سادگی برای مشتریان خود طراحی وب سایت انجام دهید، بدون نیاز به دانش فنی و بدون دغدغه نگهداری و بروز رسانی وب سایت ها 

ادامه مطلب ...

درباره پازن

همان طور که اشاره شد پــازن  سرویسی برای طراحی آسان انواع وب سایت ها می باشد، که استفاده کنندگان از آن هیچ دغدغه فنی جهت نگهداری، توسعه، بروز رسانی و امنیت سیستم ندارند.
 پازن در سه نسخه کاربری، نمایندگی و سازمانی ارائه می گردد.
استفاده کنندگان نسخه های کاربری صاحبین اصناف و مشاغل مختلفی هستند که تمایل دارند برای خود یک وب سایت حرفه ای، زیبا، و کارآمد داشته باشند. که به سادگی بتوانند از آن در جهت جذب مشتریان جدید و یا کاهش هزینه های تبلیغاتی و ارتباطاتی خود استفاده کنند.
نسخه های نمایندگی پازن مخصوص علاقمندانی است که می خواهند برای مشتریان خود طراحی انواع وب سایت ها را انجام دهند (بدون نیاز به دانش فنی) با درآمد مناسب و توجیه اقتصادی بالا، کلیه ابزار های مدیریتی برای نمایندگان برنامه نویسی و آماده می باشد و نمایندگان می تواند به سادگی کلیه مشتریان خود را به صورت متمرکز مدیریت کنند.
نسخه های سازمانی مخصوص سازمان ها و یا شرکت هایی است که فعالیت ویا بخش های متعددی را دارا می باشند. این عزیزان می توانند برای اشخاص و یا بخش های مختلف خود وب سایت های مستقل و یا زیر مجموعه وب سایت اصلی را ایجاد و به صورت یکپارچه مدیریت کنند.

 
ادامه مطلب ...