طراحی وب سایت

طراحی وب سایت، طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی، سئو سایت

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت، طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی، سئو سایت

خدمات سئو

سئو

سئو به معنای  بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو می باشد


اگر بخواهیم همین موضوع را نیز به زبانی ساده تر بیان کنیم می توان این طور گفت که : وقتی اشخاص در اینترنت (در موتور های جستجو مانند گوگل)موضوعی را جستجو می کنند،طراحی سایت های زیادی انجام شده که مربوط به آن موضوع می باشند یا به آن اشاره کرده اند، به آنها نمایش داده می شود، حال این موتوهای جستجو بر اساس معیار های زیادی این سایت ها را دسته بندی و مرتب کرده و بر اساس اولویت به  آن اشخاص نمایش می دهند، حال یک سایت در ردیف اول قرار می گیرد ، یک سایت در ردیف دوم، و خیلی سایت ها در صفحات دوم و سوم و ... قرار می گیرند! 

سوال مهم ؟؟؟ وقتی شخصی در مورد موضوع شغلی ما در اینترنت و موتور های جستجویی مانند گوگل جستجو می کند سایت ما در چه رتبه و جایگاهی نمایش داده می شود؟ و اینکه در ردیف یا صفحه چندم نمایش داده شود چه فایده ای برای ما و وب سایت ما دارد؟

این که سایت شما بر اساس موضوعی که ارائه می کند در مقایسه و در رقابت با سایر سایت ها در ردیف چندم یا صفحه چندم نمایش داده شود، بسیار بسیار مهم است، چرا که وقتی سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده شود در نتیجه بازدید کنندگان زیادی روی لینک وب سایت شما کلیک می کنند و به به سایت شما وارد می شوند، اول اینکه همه آن ها موضوع متناسب با سایت و شغل شما را جستجو کرده اند و در آن زمینه محصول و یا خدماتی را نیاز دارند و می توان گفت همگی آن ها مخاطبان دقیق شما هستند که  به وب سایت شما هدایت شده اند و همگی می توانند مشتریان جدید شما باشند.

حال اقدامات و کارهایی که بر روی سایت انجام می شود که سایت شما بر اساس یک سری "کلمات کلیدی" در صفحه اول بیاید اصلاحا گفته می شود آن سایت برای موتور های جستجو بهینه شده است یا سئو شده است.


کلمات کلیدی
قبل از هر اقدامی برای سئو، البته بعد از طراحی سایت، بایستی کلمات کلیدی وب سایت خود را مشخص کنید، یعنی اینکه موضوع سایت شما چیست و مخاطبین شما با چه کلمات یا عبارت هایی در جستجو شما هستند
به عنوان مثال: وب سایت www.sebghatollahi.com که  یکی از بزرگترین بنگاه های پیچ و مهره در ایران می باشد به صورت تخصصی انواع پیچ و مهره های تولید داخل و خارج کشور را به صورت جزئی و کلی ارائه می کند، سه عبارت "بنگاه پیچ و مهره" ، "پیچ و مهره" ، "سبقت الهی" ، "انواع پیچ" و "انواع مهره"عبارت های مهم و اصطلاحا همان "کلمات کلیدی" ایشان می باشند، کلماتی که هم مربوط به شغل ایشان می باشد و همچنین مشتریان با این کلمات در جستجو ایشان در اینترنت خواهند بود.

حال  با توجه به موضوع شغلی خود می توانید کلمات کلیدی وب سایت خود را انتخاب کنید و بهتر است به این نکات توجه کنید:

* آیا کلمات انتخابی شما همان کلماتی هستند که  توسط کاربران در اینترنت جهت جستجو استفاده می شوند؟
* آیا رقبای شما نیز از همین کلمات استفاده می کنند ؟
* آیا نام دامنه شما با کلمات کلیدی که انتخاب کرده اید همخوانی دارد؟ یا به عبارت دیگر آن کلمات کلیدی در نام دامنه شما نیز به کارگرفته شده است ؟
* آیا کلمات کلیدی انتخاب شما عام هستند ؟
* کلمات کلیدی انتخابی شما چه تعداد است ؟
* آیا محتوا و مطالب سایت شما در راستای کلمات انتخابی شما هستند؟
و ....
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.