مراحل مشاوره و بازاریابی
تحلیل موقعیت – بازبینی بازاریابی
• بازبینی محیط بازاریابی
• بازبینی فعالیت بازاریابی
• بازبینی سیستم بازاریابی
• تحقیقات بازار
• تحقیقات بازار درونی
• تهیه چک لیست اطلاعات
• تحلیل موقعیت
• تجزیه و تحلیل SWOT
اهداف، استراتژی ها و برنامه ها
• هدف گذاری
• سبد محصول
• نرخ نسبی رشد بازار
• نرخ نسبی رشد سهم بازار
• تدوین استراتژی های بازاریابی
• استراتژی های قیمت گذاری
• برنامه های اجرایی
تدوین برنامه بازاریابی:
بازاریابی در مورد مردم است و همه روزه به شکلی با زندگی ما ارتباط دارد ،بازاریابی درباره درک این مطلب است که مردم چه می خواهند و سپس تلاش برای دادن آن به مردم با هزینه ای که مایل به پرداخت آن هستند و قیمتی که سود قابل قبولی برای شما به همراه آورد . بازاریابی در مورد هدف کسب و کار شماست ، درباره موقیت یابی و طراحی محصول یا خدمتی است که فواید و منافعی دارد که مردم آنها را می خواهند و نمی توانند جای دیگری بدست یباورند.هر کسب و کاری نیاز به این دارد که خود را به نحوی نزد مشتریانش ویژه و متمایز سازد ، در بازاریابی شما نمی توانید همه چیز همه کس باشید . این فلسفه تدوین یک برنامه بازاریابی است که وظیفه آن نه فقط برنامه ریزی بلکه تعیین روش های پیاده سازی نگرش بازاریابی شما و سازمان تان است که برای هر نوع عملیات تجاری ضروری و کارساز خواهد بود.
با توجه به شرایط موجود، سطوح متفاوت رقابت و محدودیت های منابع مالی سازمان ها و شرکت ها، می بایست بیشترین نتایج را از تمام آنچه که هست حاصل کرد. بدیهی است که علاوه بر تمامی مولفه های موثر در کسب و کار، همراهی مشاوری متعهد و مجرب با توانمندی های بسیار متنوع در کنار تیم های مختلف قدرتمند می تواند بسیار موثر و راهگشا باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید . www.gildaweb.com