طراحی وب سایت

طراحی وب سایت، طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی، سئو سایت

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت، طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی، سئو سایت

مشاوره بازاریابی و فروش در اصفهان

 مراحل مشاوره و بازاریابی

تحلیل موقعیت – بازبینی  بازاریابی
•    بازبینی محیط بازاریابی
•    بازبینی فعالیت بازاریابی
•    بازبینی سیستم بازاریابی
•    تحقیقات بازار
•    تحقیقات بازار درونی
•    تهیه چک لیست اطلاعات
•    تحلیل موقعیت
•    تجزیه و تحلیل SWOT

اهداف، استراتژی ها و برنامه ها
•    هدف گذاری
•    سبد محصول
•    نرخ نسبی رشد بازار
•    نرخ نسبی رشد سهم بازار
•    تدوین استراتژی های بازاریابی
•    استراتژی های قیمت گذاری
•    برنامه های اجرایی

تدوین برنامه بازاریابی:
بازاریابی در مورد مردم است و همه روزه به شکلی با زندگی ما ارتباط دارد ،بازاریابی درباره درک این مطلب است که مردم چه می خواهند و سپس تلاش برای دادن آن به مردم با هزینه ای که مایل به پرداخت آن هستند و قیمتی که سود قابل قبولی برای شما به همراه آورد . بازاریابی در مورد هدف کسب و کار شماست ، درباره موقیت یابی و طراحی محصول یا خدمتی است که فواید و منافعی دارد که مردم آنها را می خواهند و نمی توانند جای دیگری بدست یباورند.هر کسب و کاری نیاز به این دارد که خود را به نحوی نزد مشتریانش ویژه و متمایز سازد ، در بازاریابی شما نمی توانید همه چیز همه کس باشید . این فلسفه تدوین یک برنامه بازاریابی است که وظیفه آن نه فقط برنامه ریزی بلکه تعیین روش های پیاده سازی نگرش بازاریابی شما و سازمان تان است که  برای هر نوع عملیات تجاری ضروری و کارساز خواهد بود.

با توجه به شرایط موجود، سطوح متفاوت رقابت و محدودیت های منابع مالی سازمان ها و شرکت ها، می بایست بیشترین نتایج را از تمام آنچه که هست حاصل کرد. بدیهی است که علاوه بر تمامی مولفه های موثر در کسب و کار، همراهی مشاوری متعهد و مجرب با توانمندی های بسیار متنوع در کنار تیم های مختلف قدرتمند می تواند بسیار موثر و راهگشا باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید . www.gildaweb.com